Tuesday, August 25, 2009

Tajuk Baru JAC...

Iman nak tukar tajuk JAC... kerana Iman ingin tajuk untuk JAC tu lebih menarik dan cute... Iman ada beberapa pilihan...

a)CINTA KITA
b)HATI KITA
c)TAKDIR INI

tlg tgklah nama mana yang sedap?... Hmmm kalau ada cadangan lain tolongla bagi tahu... komen je kat bawah pun tak pe...

8 comments:

Anonymous said...

Salam k.iman...saya rasakan tajuk Jodoh Atau Cinta tu dh sedapla kak...itu pendapat saya la k.iman...
apa2 pown...hope novel tu cepat keluar...hhehhe

hilma said...

sy pn rs tajuk jodoh atau cinta 2 dh best..

greeny gurlz said...

tul tu...xyah la tukar tajuk len..

me, myself n i said...

ok la 2, jodoh @ cinta.. cute apa.. hehe.. xyah tukar la... hehhe

SyAfIrA iDaYu said...

jodoh @ cinta dah ok la kak...

sepatu biru said...

kak iman, pendapat kite tajuk jodoh @ cinta tu dah unik,menarik n cute..
tajuk tu dah wat kite cam tertanye2, betul ke diorg tu mmg ada jodoh berserta cinta atau sekadar cinta je..

suggestion tajuk yang akak bagi tu cam dah biase sangat dgr.. sorry..

ni sekadar pendapat je.. :)
cpt2 la novel ni keluar..
x sabar dah ni.. :D

zack said...

btl2..jodoh @ cinta..tjuk 2 pn sy rs dh ok..cute n unik..

komposer lagu ni said...

ko ingat ko ni sape....biar arr die punye lagu...komposer ngan penulis da tulis lirik penat2..suke ati diowang arr nak letak tajuk ape....tapi bile aku bace cadangan tajuk ko ni...ko ni cadang tajuk untuk lagu kanak2 ke???lalalalala