Wednesday, March 10, 2010

Perkembangan JAC

Salam JAC kepada pembaca:

Hari ini Iman dapat panggilan daripada penerbit Jodoh Atau Cinta. Ada berita buat Iman. Penerbit menelefon Iman bertanyakan nama pena iman dan untuk makluman pembaca Iman akan menggunakan nama IMAN NIZRINA sebagai nama pena baru Iman.

Sedihnya Iman rasa  iman belum layak menghasilkan karya yg blh di angkat menjadi novel. Iman sangat berharap pembaca tidak terlampau berharap pada hasil karya Iman ini. Iman hanyalah seorang pengarang bukan penulis. Iman amat berharap pada pembaca meninggalkan komen dan membantu iman memperbaiki diri. Iman perlukan komen2 untuk membantu Iman memperbaiki diri Iman dari segi penulisan. Terutama bahasa dan jalan cerita. Iman berdoa sangat yang JAC tidak mengalami apa-apa masalah lagi. Ini hasil karangan iman yang pertama. 

Aku bukan seorang penulis, aku hanyalah seorang pengarang.

19 comments:

sweetrose maria said...

Iman Nizrina?cantik nama pena tu...

sy doakn smg novel Iman yg pertama JAC tidak ada apa2 masalah & smg dpt berada di pasaran tidak lama lg..:)

Good Luck for everything k..chiayok(3x)..:)

HaYisA neeRzA said...

tahniah...chayo

Azzakiah said...

salam, tahniah sebab JAC akan diterbitkan..
awak xperlu merendah diri sampai macam tu sekali.. kalau karya awak x ok KN xkan nak publish novel awak ni.. betul x? (think about it)

sy pasti awak boleh buat yang terbaik untuk para pembaca.. jangan pernah penat untuk b'karya sbb kitorang(pembaca) akan salu sokong pe pun karya awak.. insyaAllah..

-x sabar nak tunggu JAC- :)

iman said...

Bukan merendah diri... tp betul kenyataan... Iman belum layak jadi penulis... jangan terlalu berharap...Iman baru belajar menulis... hasilya mungkin tak sehebat penulis2 yg sedia ada..

MaY_LiN said...

xpe sis..
pengalaman mendewasakan..
bertatih..n mula melangkah..

nursya said...

tahniah...
biler agaknyer nk kuar novel nie...
x sabar btl la...
xpe iman...
kita suma kan sedang bljr...

cayok!cayok!

ChaiDaN said...

congrate iman!!!xsabar jugak nk tggu JAC...

hilma said...

chill la sis..sume org mula dr bwh..y penting usaha

aleya_syaireel said...

congrats kak iman,
relax la...owez think +ve k..
x sbr nk tgu JAC...hehe~~~

yuta0330 said...

hye!
i've read ur cinta?penting ke..nice job..
tp, nk ckp sket, bleh? dh 2 kali bace psl ' u tulis yg u're not good..' something like that..saya rse, ble dh ditawarkan utk dibuat novel (dibukukan), it means u dh hebat la tu..
btw, i'll wait for ur novel dear..

FaFiFu Fella said...

hi, iman nizrina, i love this novel.. U're a gud beginner... Its not easy to write sth and make everyone satisfy with what we had written.. I juz dislike the part where u use D and Nie coz i prefer the name a wife shud call her husband but still i love it.. Keep on ur gud work...

Anonymous said...

dr m/s 1 smpai m/s 507 xbosan lasong..melekat je bijik mata kt novel nih!mmg bes giler lah..suke cara awak tulis..melekat je kt ati..masuk dlm cite..tu yg bes tu..

HirumaKecil said...

Novel ni dah ade kat pasaran ke?? dah berbulan i cari... x jumpa2... Best JAC ni... Tapi ending dia memang camtu ke? ke ada sambungan lagi?

sizuka said...

saya dah bace novel tue..dah beli pon..mmg best.bnyk kali air mater nie jatuh..hehe..nway..congrats!!~

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai tak sangka novel yang baca selama ni iman yang tulis...nice muda lagi tapi ada bakat...JAC baru jer pesan kawan beli from mesia....
salam dari bumi sakura dear *____*

siti suzana ayob said...

iman..tahniah..sy suka sngat2 awk nyew karya...dh lama sy cri novel new..akhirnya dpt gak beli masa popular wat mega sale......
x sabar nk tnggu karya awk yg sterusnya.....

nignagger said...

as salam kak iman..
sy baru habiskan JAC!
best sgt..!
dan sy pun cita2 nk jd penulis mcm kak iman..:)
slm perkenalan.:)

Maco.BoutiQue said...

assalam iman ...

JAC seuah novel yg bagus.. hopefully ada sambungan JAC :) anywer good luck & all d best tuk karya iman ..kami sentiasa endoakan g terbaik untukk iman :)

Lovely said...

hai, Iman Nizrin.. sy ska mgkuti karya awk.. nak tya ckit boleh? ada lg x smbgan crta 'benci itu cinta'.. last sy baca adlh episod 3 kat p2u.. best la crta 2.. tp xde smbgan..huhu