Friday, June 4, 2010

JAC buatkan jantungku luruh

Korang tak nak percaya pun kena percaya yang Iman telah di serang penyakit kurang serius tapi agak bahaya... Iman telah di serang penyakit risau yang teramat sangat... penyakit baru ini di gelar hyperworry.. atau dalam bahasa melayunya hiperrisau.... Iman risau sehinggakan jantung iman tak berhenti berdegup kencang (dalam 90km/jam mcm tu lah)... mata iman tak mengantuk (seminggu ini iman tinggalkan hobi tidur iman sebabkan penyakit ini) dan Iman semakin gemuk (terlalu banyak unsur di dlm pyakit yang mendorong selera makan)...

Iman sangat RISAU apa keputusan akhir JAC... iman sangat bimbang adakah JAC memuaskan atau tidak. Berbaloi atau tidak buat pembaca... Sungguh Iman risau macam nak gugur jantung ni... Iman risau sangat penulisan Iman kan mengecewakan pembeli... 

Iman berharap usah memandang terlalu tinggi karya itu... Iman sangat banyak kekurangannya... Buruknya karya iman itu kerana ketidakmatangan Iman... Cantiknya karya Iman itu adalah jasa editor Iman yang memperindahkannya... dan sesungguhnya segalanya anugerah dan rezeki dari yang Maha Esa...

Kepada sesiapa yang sudah membaca Jodoh Atau Cinta... Iman minta berilah komen dan pandangan yang boleh memangkinkan kematangan penulisan Iman... Yang keras-keras pun tak apa setidak2nya mampu menghentak kepala Iman yang blur ini...Sekian Terima Kasih... Sila tinggalkan komen anda di bawah... Iman perlukan tidak balas tentang Jodoh Atau Cinta..

5 comments:

nina falina said...

salam...
Baru je dpt baca JAC...mmg best... puas hati... cuma tk tahu kesudahan family iman mcmana... apa terjadi dgn datuk iman tu.... insaf ke tak...

Anonymous said...

salam.. baru je dapat JAC.. tp xsempat bace lg.. huhu.. tahniah ek.. blom bace tp dah rse cambest jek.. hehehe

sabbyzain

lina a.k.a stitch said...

salam jac dah kuar ye? kt mn leh dpt?

Anonymous said...

mana2 mph~~
sabbyzain

Anonymous said...

Salam....
Sy dah baca JAC...memang best...
cuma terdapat beberapa kesalahan ejaan yg tak sepatutnya...
Apa2pun ia tidaklah sampai menganggu konsentrasi sy untuk membaca...
Teruskan berKARYA...
:) Cahaya_halina