Tuesday, April 3, 2012

Dia Bahagia.

Alhamdulillah, Dia bahagia sekarang. Punya isteri yang baik dan bakal punya anak tak lama lagi. Senyuman dulu yang pernah menjadi milikku kini sekali lagi hadir untuk yang lain.Kini senyumannya dia untukku hanya senyuman seorang teman kepada sahabatnya. Benar kalau kita redha, bahagianya dia tetap akan jadi bahagia kita.

Agaknya memang tersurat yang antara kami kisahnya begini. Aku hanya satu persinggahan untuknya dan dia juga persinggahan untukku. Alhamdulillah kini dia telah jumpai pelabuhannya dia. Dia pernah hadir dalam hidupku dan aku pernah hadir dalam hidupnya tapi bukan untuk kami saling melengkapi tapi untuk kami saling belajar erti kehidupan.

Moga Dia terus bahagia, membina dan memerintah pelabuhannya agar terus maju dan berjaya.

Buat Dia,
Saya Ikhlas doakan Awak. Tak usah di tanya apa perancangan saya, awak? Saya masih belum bersedia mencari pelabuhan. Kapal hati saya belum cukup minyak untuk kembali berlayar. Agaknya saya nak jadi perlabuhan kot. Menunggu kapal yang ditakdirkan berlabuh di perlabuhan saya.

9 comments:

Miss Kira said...

one day you'll find someone ;) amin..

n congrats for dah jodoh.. ^^

iman said...

thxs kira... Nampak sgtke kisah iman ni... Huhuhu, insya allah... Kita tak tahu apa yg tertulis utkkita kan..

blinkalltheday said...

one fine day, u'll be find your prince charming and d true love..iman, let be gone by gone...Amin..

idA said...

alahai ..kenapa lah sedih giler coretan ni..menusuk ke jantung weyh..

mizz acu said...

err.. ni kisah sape ni.. ouchh.. penin!
btw, congrats sbb nak kuar versi cetak.. :)

Syarp said...

Stiap yg jadi ada hikmahnya...Allah jua yg maha mengetahui apa yg tebaik utk hambaNya

Anonymous said...

tabahnye iman... moga2 iman jmpe yg lbh baik dr sidia. Amin...

PELANGI PETANG said...

IMAN...Cinta tidak semestinya dimiliki....tapi cukuplah dirasai bersama..Jika dia bahagia bermakna kita juga akan bahagia....percayalah....

Anonymous said...

one word..baikkk..awak baik sgt cik writer..i never ever forgive him even both of us now dh settle down..im hapy wit my hubby n him wit wifey..tapi maaf 2 cukup sukar..tiada lg cinta untuknya tp sbb sakitnya luke ituw..i love my en suami very much..dunt get me wrong k..teruk kan saya..i wish i could b nice jz like u,darling..kejar mr right u tau.dah jumpe jgn xkejar lak..btwn ble ├župid kecil nk kuar?windu lor same is gan honey tu @ednayu